wtorek, 25 lipca 2017

Wakacje, wakacje


Po długiej przerwie postanowiłam powrócić na bloga, czeka mnie trudny rok szkolny bo matura w tym roku ale postaram się tak zorganizować sobie czas by choć od czasu do czasu pojawił się jakiś post.


Wakacje- czas na odpoczynek, relax i nadrabianie zaległości książkowych czy filmowych :) Ja zaś wykorzystuje każdą możliwą okazje by rozwijać swoją pasje- fotografię :) W dniach 6-9.07 w Suwałkach odbył się Suwałki Blues Festiwal więc  wystąpiłam o akredytację i w drogę! Jaka frajda  móc stać pod sceną i móc wchodzić tam, gdzie inni nie mogą! Był to mój taki mały debiut, śmiesznie wyglądałam wśród tych wszystkich profesjonalnych fotografów  z wielkimi aparatami ale od czegoś trzeba zacząć :)) Było to dla mnie wielkie i niezapomniane przeżycie! Po tym wydarzeniu utwierdziłam się w przekonaniu że fotografia to jest to co chcę robić w przyszłości :))  

Przedstawiam Wam zdjęcia właśnie z tego wydarzenia :))






















7 komentarzy:

  1. Ale Ci fajnie! Ja siedzę w domu :/
    http://pozytywnapati.blogspot.com Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że mogłaś uczestniczyć w takim wydarzeniu szczerze ci zazdroszczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia,takie mocne kolory i świetna ostrość.Masz zadatki na świetnego fotografa,na prawdę! :) Obserwuję :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Może śmiesznie wyglądałaś ale nie zdziwię się jak to ty lepsze zdjęcia robiłaś tym rzęchem niż oni tymi wielkoludami.
    Powodzenia w maturze oraz udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wybrałabym się na jakiś koncert
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń