niedziela, 18 września 2016

W oczekiwaniu na samolot...

               Gdyby nie spóźnienie samolotu, którym mam lecieć do Irlandii, nie pisałabym tego posta... Siedzę na lotnisku w Kownie i powiem wam szczerze boję się jak cholera! Nigdy nie leciałam samolotem a tym bardziej z osobami, których znam ze szkoły.. Kilka dni wcześniej cieszyłam się z tej podróży a teraz? Teraz siedzę na lotnisku ze łzami w oczach i głośno bijącym sercem.. Powiem tak, 10 października będę dumna z tego że wszystko mi się udało ale na razie boję się... Na dole zostawiam Wam kilka zdjęć właśnie z Kowna :))))


2 komentarze:

  1. Rozumiem cię, mam straszny lęk wysokości, wejście na stół sprawia u mnie propblem. Na Poznań Game Arena patrzyłam przez okulary do wirtualnej rzeczywistości gdzie emitowany był skok ze spadochronem. Byłam przerażona, a przeciez to nawet nie było naprawdę. Jestem pełna podziwu, że zdobyłaś się na lot samolotem. Też masz lęk wysokości czy może po prostu sam samolot wzbudził w tobie lęk?
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://pandamowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń