niedziela, 28 sierpnia 2016

Koncert Marzeń..


         Wakacje, wakacje i już prawie po.. Niedawno pisałam w poście że minęła połowa wakacji.. zdaje mi się jak by to było wczoraj..

         Choć baaardzo lubię leniuchować to jednak nie mogę doczekać się września !! Do szkoły w sumie będę chodziła tylko przez 2 tygodnie ponieważ 18 września spełni się moje koleje marzenie czyli wyjazd do Irlandii ! I kto by pomyślał że na cały miesiąc! A tak dla mniej wtajemniczonych to wraz z 14-stoma  znajomymi wyjeżdżamy na staż do Irlandii ! Myślę że takie wyjazdy to jeden z wielu powodów dla których warto ogarnąć się i się uczyć ! Wiem doskonale że gdybym tak się nie starała, nie uczyłabym, nie angażowała się w życie szkoły  to nie zakwalifikowałabym się do uczestnictwa w tym projekcie ! Postaram się gdy wyjadę napisać dla was jakieś posty, choć nie wiem jak to będzie z Internetami tam, gdyż ponieważ będziemy spać u rodzin i nie wiem czy udostępnią nam jakiś komputer, mam nadzieję że tak bo co ja zrobię ze zdjęciami, gdzie ja je zgram ?! Dobra ale o to będę martwić się potem !

         Trochę się rozpisałam nie na temat ! Bo nie o tym miał być ten post, więc do rzeczy !   dylemat o czym napisać dziś do was bo tyle się w ostatnim czasie działo. Ale już wiem : )

         Jak każdy człowiek mam wiele marzeń, właśnie ! dowiedzmy się co to są marzenia. Jak definiuje je Internet  «powstający w wyobraźni ciąg obrazów i myśli odzwierciedlających pragnienia, często nierealne»  lub  «przedmiot pragnień i dążeń»  No właśnie, czyli wiemy już co to ! : ) I teraz mogę wam powiedzieć że w piątek spełniło się jedno z moich marzeń ! W Suwałkach odbył się koncert  zespołu  Sound’n’Grace, chyba nikomu nie muszę ich przedstawiać ale dla tych co ich nie znają to  jest to polski chór, wykonujący muzykę gospel, soul, R&B i funk. Ich płyta jest przeze mnie katowana w kółko od kilku miesięcy Oczywiście była to świetna okazja by pocykać fotki i sprawdzić nowe obiektywy  : ) Mimo że musiałam przestać ponad dwie godziny w oczekiwaniu na koncert   ( bo jak na każdym takim wydarzeniu  występowały też jakieś mniejsze zespoły i przy okazji odbył się plebiscyt na Suwalczanina roku 2016 )  to jestem meega zachwycona bo na żywo zespół  zawsze brzmi lepiej.  Na co dzień nie lubię takich tłumów, hałasu itp. to na tym koncercie była niesamowita atmosfera i na takie wydarzenia mogłabym chodzić  co tydzień !! Zaśpiewali wszystkie moje ulubione piosenki! Jedną z nich będziecie mieli na dole : )


















         I  jeszcze mam do Was jedno  pytanko : ) Czy chcielibyście post na temat sprzętu którym fotografuję ? : ) Odpowiadać proszę w komentarzach ! : ) 

19 komentarzy:

  1. Bardzo lubie chodzic na koncerty. Mimo, że pierwszy raz w życiu na koncercie byłam na woodstocku rok temu :D Nie wiedziałam co traciłam :3 Fajny post, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nie byłam na koncercie! Zazdroszczę :) Szkoła... super wspomnienia :) Powodzenia na wyjeździe :)

    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oo staż w Irlandii - brzmi naprawdę super! a co do koncertu to uwielbiam ten zespół! bardzo fajnie, że miałaś okazję zobaczyć ich na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No te wakacje szybko zleciały ale fajnie że udało ci się pojechać na koncert i do tego usłyszeć ulubione piosenki na żywo!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wyjazdu do Irlandii! Sama od zawsze marzyłam by go odwiedzić!
    A co do koncertu, też uwielbiam ten zespół i czekam aż będzie grał w moich okolicach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa zazdroszczę tego koncertu, też uwielbiam ich piosenki ;p
    Baw się dobrze w Irlandii i mam nadzieję, że potem wszystko nam zrelacjonujesz xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post ^^

    http://idealnienieidelna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie byłam na koncercie. Super ze udało Ci się tam pojechać!
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Fajnie, że udało Ci się pojechać na ten koncert :)
    Zapraszam do siebie http://panidosiaczek.blogspot.com/
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis. Ciekawe czy taka muzyka sprawdziłaby się na ślubie. Zapraszam na slubneimpresje.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post 😘 Fajnie że udało ci sie zobaczyć Irlandie 😄

    Zapraszam do siebie 😘 http://carolynx96.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję stażu!;) Świetne zdjęcia, chciałabym post na temat twojego sprzetu do fotografii ;) Pozdrawiam https://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że koncert się udał :D
    Bardzo chętnie przeczytałabym taki post :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy tak samo! :D Jesteśmy mega leniuchami, ale i tak bardzo chcemy wrzesień. To chyba dlatego, że idziemy do nowej szkoły :) Ooo byłaś na koncercie *0* Też niedawno byłyśmy ^^ Super zdjęcia, bardzo nam się podobają :3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję stażu! Mam teraz podobne odczucia :) Niby lubię leniuchować, więc powinnam być zła, że za prawie 2 tygodnie zaczynam rok akademicki, ale z drugiej strony - zaczynam go we Francji w ramach erasmusa, więc nie mogę się doczekać! (mimo obecności nutki strachu i niepewności :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wyjeżdżam na erasmusa do Irlandii więc wiem coś o tym strachu i niepewności ale mam nadzieję że będzie dobrze ! Powodzenia ! :)

      Usuń
  17. Ooo też byłyśmy na tym koncercie haha, co prawda stanie 2h nas ominęło, bo przyszłśmy dopiero na sam koncert Sound'n'Grace :)

    Pozdrawiamy
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń