poniedziałek, 11 lipca 2016

Wspomnienie

Czas wakacji jest czasem hmmm… bardzo  intensywnym dobra nie, kogo ja chcę  oszukać. . Jest to okazja do  leniuchowania i to w wakacjach  bardzo lubię, choć  w tym  wolnym czasie uwielbiam  wyjeżdżać (w końcu  jestem na profilu turystycznym )  , najlepiej tam  gdzie jeszcze mnie nie było. Na razie moje wyjazdy są ograniczone stażem, który właśnie odbywam, dlatego postanowiłam trochę powspominać.
         Dokładnie rok temu  byłam w Dąbrównie, pewnie  zastanawiacie  się  gdzie to jest.. Ja do czasu aż tam nie dotarłam też tego nie  wiedziałam… Ta mała  miejscowość znajduje  się 60 km od Olsztyna. Gdy  przyjechaliśmy z mamą na miejsce, wioseczka tętniła życiem, odbywało  się  tam palenie  Dąbrówna-rekonstrukcja wydarzeń, następnego  dnia 10 kilometrów  dalej bitwa pod Grunwaldem. Mimo krótkiego  pobytu, bo byłyśmy tam zaledwie dwa dni, nie mogliśmy  odpuścić  okazji odwiedzenia  Olsztyna- miasta  w którym mogłabym  mieszkać… Jednym słowem było  CUDOWNIE !!





8 komentarzy:

  1. Jakie piękne pierwsze zdjęcie! :)

    U mnie na blogu nowe posty z kilkoma propozycjami filmów romantycznych i również kilka porad jak wzmocnić poczucie pewności siebie :) ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są śliczne. Ja jestem na hotelarstwie a to też w przyszłości będzie wiązało się z podróżowaniem. To właśnie jedna z najwybitniejszych zalet takich profili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, grunt to umieć połączyć pracę z tym co się kocha !

      Usuń
  3. Byłam tam kiedyś, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie ciekawe przedstawienie z tą bitwą ;) Pozdrawiam http://alicjalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wow i jeszcze raz wow ! Jestem zachwycona Twoim blogiem! Świetne zdjęcia, design, wszystko! Widać duży wkład w tego bloga, bardzo podziwiam. Ja dopiero swoją przygodę z blogowaniem zaczynam, więc jeśli chciałabyś wyrazić swoją opinię i jakieś uwagi to bardzo serdecznie zapraszam --> http://my-life-rhythm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń