sobota, 20 sierpnia 2016

Wycieczka do..


    
Wczoraj (czyli w piątek 19 sierpnia ) był tak ciepły dzień, że z rodzinką postanowiliśmy wyruszyć na wycieczkę. Na początku nikt z nas nie miał pomysłu gdzie się udamy, dzieciaki oczywiście proponowały wyjście na ‘’Kulki’’ ja to one mówią czyli do rikolandu. Wiadomo ja ‘’dorosła’’ osoba chciałam pojechać tam gdzie jeszcze nie byliśmy a nie kwitnąć przez pół dnia w basenie z kulkami ( kiedyś mnie to bawiło a teraz? Dobra.. jest wesoło ale bez przesady.. Wiecie jak ludzie patrzą się na 18-latkę w basenie z kulkami ?! ). Zaproponowałam wyjazd do Udziejek, gdzie znajdował się park linowy- wyjaśnijmy więc co przez to rozumie Internet- <szczególna odmiana publicznie dostępnej instalacji sportowo-rekreacyjnej, składająca się z rozpiętych na różnych wysokościach (nawet do kilkunastu metrów nad ziemią, często w lesie pomiędzy drzewami, ale także pomiędzy specjalnie ustawionymi słupami) lin, drabinek, mostków, platform itp.>- znalazłam adres „Twierdzy Jaćwingów” (bo tak nazywa się ten park), zmotywowałam resztę familii i w drogę ! Po jakiś 30 min. byliśmy na miejscu, przeszkolili mnie i ruszyłam na trasę niebieską ! Nie ważne że już na drugiej przeszkodzie żałowałam że to ja wymyśliłam ten wyjazd !! Myślałam że nie przejdę !! No masakra po prostu !!- tak myślałam i krzyczałam przechodząc powolutku przeszkoda po przeszkodzie aż w końcu dotarłam na koniec trasy ! Dziś patrząc na to siedząc obolała w domu i pijąc ciepłą herbatę, stwierdzam że było warto pokonać własne bariery ,pokazać że można i że dam radę !!




         
      Poza atrakcjami, które znajdują się w Udziejkach, zobaczyć tam można piękne widoki, czego w 100% zdjęcia nie oddadzą ale kilka wam pokażę : )) Raz sumując dzień przeżyty bardzo aktywnie, choć wiem że minie sporo czasu zanim po raz kolejny odwiedzę jakiś park linowy ale powtórzę się, warto było tyle cierpieć !!  : ))






38 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam w parku linowym, a bardzo bym chciała. Świetne zdjęcia!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Park linowy to idealna forma rozrywki dla każdego, bo są temu specjalne przeznaczone trasy wiekowe. :) Super zdjęcia i cieszę się, że fajnie się bawiłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również chciała bym wybrać się na taki park linowy, ale niestety mam mały lęk wysokośc...bardzo podobają mi się zdjęcia ! ♡ Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://joanna-rita.blogspot.com/2016/08/wazne-jest-to-kim-jestem-nie-to-co-mam.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Nistety park linowy nie dla mnie. Nie weszłam bym, bo mam lęk wysokości :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham parki linowe... ale te zakwasy na drugi dzień nie do opisania ;) :)

    ps. kochana, jaka tam figura?! jestemw 6-tym miesiącu ciąży :p
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię sie wspinać na parkach linowych w moim mieście jest i często chodzę ale o tym nie słyszałam i chyba czas nadrobić zaległości

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zawsze taaaak bałam wspinać się na parku linowym. Co za cykor ze mnie. :) No fakt, dorosła kobiet w kuleczkach... Komiczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama niedawno byłam w parku linowym i uważam że jest to wspaniałe uczucie gdy pokonuje się swoje lenki :) Super wpis ! :) slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem warto coś poprawiać że sportu. A pokonywanie własnych trudności jest dobre.
    Basen z kulkami? Wiem doskonale jak na takie rzeczy patrzą inni jak widzą 18 latkę w nich. Chociaż osobiście bajki dla dzieci uwielbiam, te Disneyowskie.
    anastywritten.blogerów.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie odważyłabym się na park linowy ze względu na mój lęk wysokości, haha :D
    co do sali zabaw, pracowałam w jednej kiedy mieszkałam w Polsce i powiem ci że to całkiem normalne jeśli siostra biega z młodszym rodzenstwem po konstrukcji, wiec nie ma co się martwić ^^

    Obs i zapraszam do siebie :)
    eliza-zdybel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam w parku linowym kiedyś na obozie i było mega fajnie! :) o ile się nie mylę udało mi się pokonać najtrudniejszą trasę a to naprawdę duży wyczyn zważając że miałam ze 12 lat :D tak czy siak parki linowe są świetne i zchęcią bym się jeszcze kiedyś wybrała
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze i podstawowe: cudowny cytat w nagłówku. Mój ulubiony <3

    http://adazolphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam kiedyś w takim parku linowym, ale niestety nie udało mi się przejść wszystkich przeszkód :/ tak czy siak było bardzo fajnie.

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne miejsce taki park linowy.

    Zapraszam do siebie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super spędziłaś wolny czas! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś muszę wybrać się do parku liniowego. Dreszczyk emocji wraz z pięknymi widokami każdemu wyjdzie na dobre.
    Super!

    > https://hot-schot.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam parki linowe! Niestety byłam tylko raz, bo moja siostra ma złe wspomnienia, a sama nie miałam okazji się wybrać, ale było super. Na początku trzeba się przyzwyczaić do wysokości, ale potem można się poczuć naprawdę wolnym!
    Pozdrawiam,
    Ola z Muzycznej Listy

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje.
    Ja tam bym się bał parków linowych,
    ogólnie mam lęk wysokości-straszna sprawa :(
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/skok-milenium.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Pak linowy to świetna sprawa, dawno tak nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. łoo super wycieczka! park linowy super wygląda ale ja mam lęk wysokości :c
    http://queenxfangle.blogspot.com/2016/08/56-bugaria-2k16.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie byłam w parku linowym, jest na mojej liście do odhaczenia :DD
    Musiała być super wycieczka :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze chciałam pojechać do jakiegoś parku linowego. Podobnie jak ty, przełamać strach. Sądzę, że warto. A nawet jeśli nie - czemu by nie spróbować czegoś nowego?
    Mam nadzieję, ze kiedyś także mnie uda się zorganizować podobną wycieczkę :))
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękna okolica! Ja park linowy mam w swojej miejscowości, ale póki co nie odważyłam się przełamać strachu... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam w Parku linowym niestety tylko raz ale było naprawdę super! Chciałabym to powtórzyć :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/challenge-by-ewel-stylizacja2.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie byłam w takim miejscu, ale na pewno w przyszłości to zmienię :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia!
    Ja byłam kiedyś w parku linowym, ale raczej do niego nie wrócę, ponieważ po nim bardzo źle się czułam i wykryto mi problemy z sercem. Ale świetnie było pokonać swój strach :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Czasami warto powalczyć ze swoimi lękami :) Ciekawy post.

    Zapraszam http://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy jeszcze nie byłam w parku linowym,ale musze sie wybrać!
    Świetne zdjęcia!

    https://lucy-lusia2.blogspot.com Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Park linowy, świetna sprawa :D Zostaję na dłużej i pozdrawiam!

    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW, zostaje na dłużej!
    Widzę, że lubisz zdjęcia!
    Też bardzo kocham fotografię, sama uczęszczam do szkoły fotograficznej:3
    zapraszam również do mnie http://nati-nataliii.blogspot.com/

    Ps. Pro po parku linowego, JA NIGDY NIE BYŁAM - boje się haha

    OdpowiedzUsuń
  31. Bark linowy to coś niesamowitego. Przynajmniej parę razy w roku muszę wejść. Śliczne zdjęcia. Coś czuję, że kiedyś wybiorę się w okolice Udziejkowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia są prześliczne ! Uwielbiam takie formy rozrywki, park linowy, świetny pomysł !! :)
    Obserwuję i będę zaglądać częściej, zapraszam do mnie.
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Oo! Świetna atrakcja :) Ciekawy wpis:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia, chyba wybiorę się do takiego parku linowego :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne zdjęcia, park linowy to jedne z wielu miejsc, które warto odwiedzić ;)
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę się też wybrać na taką wycieczkę :) zdjęcia są super!
    http://panidosiaczek.blogspot.com/
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Park linowy to świetna sprawa. Pozwala nabrać pewności siebie. Super zdjęcia. Pozdrawiam :)
    https://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń